Babymutsje met naam

FAQ


Hier vindt U een antwoord op de meest gestelde vragen:

1. Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Uw bestelling wordt in principe binnen 24 uur verzonden nadat uw betaling bij ons is binnengekomen.
Uitzonderingen hierop zijn bij de info van het artikel of in de categorie aangegeven.

2. Ik wil iets retourneren/ruilen, hoe gaat dit in zijn werk?

Indien u een of meerdere artikelen wilt ruilen of retourneren neemt U binnen 3 dagen, na ontvangst, contact met ons op.
U ontvangt van ons de instructies die U nodig heeft.
Alle bijbehorende verzendkosten zijn voor uw eigen rekening.
Gepersonaliseerde, op maat gemaakte /  in opdracht vervaardigde artikelen kunnen niet geruild worden.
Dit geld ook voor digitale borduurpatronen.

3. Hoe doe ik een bestelling met een kortingsbon?

Tijdens het bestelproces kunt u de code van uw kortingsbon invullen in het daarvoor bedoelde veld. 
Het bedrag/percentage van uw kortingsbon wordt dan automatisch 
in mindering gebracht op uw orderbedrag excl. verzendkosten .

 
4. Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

Ja, u kunt een bestelling annuleren (binnen 3 werkdagen) of wijzigen. 
Dit moet u echter wel z.s.m na het bestellen doen aangezien wij uw bestelling verzendklaar maken. 
Reeds ingepakte bestellingen kunnen niet meer gewijzigd worden.

Bestellingen die niet tijdig zijn geannuleerd, maar waarvoor na 2 herinneringen geen betaling wordt ontvangen, 
verhogen wij met een bedrag van 5 euro aan administratie en handlings-kosten.
Deze vordering blijft bestaan, en zal bij een volgende bestelling opnieuw in rekening worden gebracht.

5. Kan ik ook via e-mail bestellen?

Nee, U kunt geen bestelling plaatsen via e-mail.
Achter onze winkel zit een compleet geautomatiseerd administratie/ boekhoudprogramma.
Bij een bestelling via e-mail moeten wij deze met de hand ingeven, 
dit kost extra tijd en brengt voor ons kosten met zich mee.

6. Hoe wordt mijn bestelling geleverd en wat zijn de verzendkosten?

Uw bestelling wordt verzonden met TNT-post. 
De verzendkosten worden tijdens het bestelproces automatisch berekend, 
een tabel met kosten vindt U links in het menu.
De berekende kosten kunnen afwijken van het daadwerkelijk geplakte postzegels,
 de kosten omvatten postzegels, verpakkingsmateriaal en handlingskosten.
Bij paketten voorzien wij iedere zending standaard van de mededeling "alleen huisadres"
Uw pakketje zal dus niet bij de buren worden aangeboden, maar alleen op het afleveradres.

7. Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, U kunt uw bestelling ook afhalen.
Hiervoor hebben hebben wij twee vaste afhaalmomenten: 
woensdagavond tussen 19.00 uur en 20.00 uur 
en zaterdagmiddag tussen 14.00 en 15.00 uur.
Tijdens de bestelprocedure kunt U aangeven welk moment U het beste uitkomt.


8. Kan ik de bestelde artikelen ook op een ander adres laten leveren?

U kunt uw bestelling laten bezorgen waar u maar wilt.
 U dient dit bij het bestelproces aan te geven. 
Daar kunt u desgewenst het afleveradres wijzigen.

9. Levert SESA-design ook in het buitenland/ Do you ship to my country?

SESA-design levert wereldwijd!
SESA-design ships worldwide !

10. Ik wil nu bestellen en bij ontvangst betalen, kan dat?

Ja, u kunt bij ons bestellen en bij ontvangst betalen aan de postbode.
Kiest U dan tijdens de bestelprocedure voor vooruitbetaling per e-mail dient U dan een verzoek in om een verzending onder rembours.
De bijbehorende verzendkosten worden dan herberekend en het nieuwe totaalbedrag aan U medegedeeld.
(alleen beschikbaar voor leveringen binnen Nederland)

11. Wat is de status van mijn bestelling?

De bestelstatus pagina is komen te vervallen.
Als uw bestelling verzonden is ontvangt U altijd van een bericht daarover.

12. Hoe kan ik betalen?

Uw betaling kan alleen vooruit gedaan worden (per bankoverschrijving of via Ideal / Paypal)
of ,bij aflevering, aan de postbode.

13. Waar kan ik terecht met vragen en suggesties?
Heeft u vragen, reacties, klachten of suggesties naar aanleiding van uw bestelling 
of naar aanleiding van de SESA-design webshop, 
dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website, 
of via de aan U verstrekte e-mailadressen tijdens correspondentie.

















  • In Memoriam
  • Kraammand info
  • Luiertaart info
  • Keurmerk
  • Kraammand, kraammanden, baby haarbandjes, babymutsje, babymuts met naamluiertaart, luiertaarten, luxe luiertaart, luiertaart met naam, geborduurde kado's, kraamkado, exclusieve babycadeaus, baby artikelen, digitale borduurpatronen, machinaal borduurpatronen, pes patronen, kadoshop, babykado

    Luiertaart, kraammand, babymuts met naam, baby haarband, baby badjasje met naam Sesa-design © 2005-2014 Luiertaart, kraammand, babymuts met naam, baby haarband, baby badjasje met naam